Tuesday, April 23, 2013

aku merindui kalian semua :(

salam kepada semua  pembaca blog..disaat diri ini termenung seketika memerhati gambar2 yang telah lama disimpan..lalu diambil semula..dilihat kembali..oOHH...betapa aku rindukan kalian semua..batch 48 aku takan pernah lupakan..

menitis air mata ini mengenang kembali kenangan semenjak 2006 semasa aku dimasukkan ke sis sehingga aku keluar 2010 selepas tamatnya di tingkatan lima..memeng benar kata2 senior..pabila keluar saja dari sis..memang akan merindui sngat2..kawan2..cikgu2..kenangan..pahit..manis..gaduh..tpi semua ni menghasilkan ukhwah yang sngat kuat diantara kita semua..

saat kita dipukul..di marah..dan macam2 lagi oleh naqib kita..kita tak puas hati..kita diam..kita simpan sorg2..kita tak berani melawan..diam membisu biarlah mereka memukul..takot sngat nak lapor kan ustaz disiplin..takot lagi kena teruk..

"sapa tak bagi salam,minum berdiri..kuang ajar..ngaku cepat.."!!!!
teriak salah seorg naqib..

sssaaa.....aaaaa....yyyyaaaaaa...

paannnnngggggg....tamparan hebat melekat dimuka...uhhhhhh...sakit tidak terasa...

tapi semua ni melatih..mendidik aku menjadi insan berguna..ramai keluaran pelajar sis telah berjaya sekrang..alhamdulillah..terlalu banyak kenangan di sis..yang takan dapat aku lupakan..indah sngat2..

"YA ALLAH,andai aku dapat mengundur masa..aku mahu kembali untuk menikmati saat2 kami bersama..bermain bola bersama..oh terasaindah bersama mereka..tapi kini masing2 sudah jauh..ada yang di oversea..ada yang smbung pelajaran dimalaysia..YA ALLAH..walaupun jauh jarak antara kami..dekatkanlah hati2 kami supaya kami masih bersatu..masih mengingati antara satu sama lain..YA RABBANA,,berikanlah kami kesatuan hati..supaya kami tidak melupakan sahabat2 kami..amin..amin ya RABBAL ALAMIN...


sehati sejiwa

 aku ngan lutpie




haish!!hahaha <">

 dak 5 sains letoop kau....


akmal ahmad :)

izzul :)

 zubair..

 maidi

duan :)


istiqlal :) sahabat subuh..


 yusuf ngan adib


eddie ngan pt 











 ustazah kesayangan.. <3

















semua ni masih tersemat dihati :)semoga ukhwah kita kekal..
**gambar aku amik rawak je..yang takda tu sory..

0 comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved " aku punya blog