Tuesday, October 16, 2012

"Together we stand,divided we fall"

"Together we stand,divided we fall"

"bersama kita teguh,bercerai kita roboh"

Bunyi macam menarik je kan..dalam satu kumpulan kita membangun,sama duka dan kecewa,sedih dan lara,kena marah lecturer,kena maki hamun bagai,itu semua satu lumrah kehidupan dalam hidup dekat university ni..mana taknye kena marah..dah masuk kelas lambat..hehe..alasan Ter tido lebih..sakit perut..macam2 la..haha..lawak pun ada dengar semua ni..tula lecturer dok marah..awat dok hingak sngat..hehe..kenakalan ini membuatkan kita semua mengenal erti persahabatan..pandangan dari sudut yang mendalam mengenai perwatakaan seseorang akan membuatkan kita sedar bertapa pentingnya seorg yang bergelar kawan :)

Jadi, selama tiga semester sudah berlalu aku hidup dalam kehidupan dialam universiti ni.rasa baru semalam je ak baru pas habis spm kan..:)ak hidup dalam DBS RAWKS..itulah nama yang senantiasa aku ingat bila aku dah besar nanty,..bila dah kerja,ak akan sentiasa ingat akan dbs rawks..kerana ini lah satu2nya kos yang boleh kata gempak la..hehe..ni semua dalam part ak la..batch ak..hehe.. part 1,2 dan part 3..semua sempoi la..kalau nak dibilangin,golongan lelaki sikit je berbanding permpuan..haha..tpi x pela..yang penting belajar..dan ukhuwah kuat..jadi selama tiga sem ni,ramai kawan2 yang ak kenal..yang baru kenai..semua ada la..haha..yang dah berumur..opppsss... (gurau je erk )hehe..

ni antara gambar2 yang dapat diambil la seanjang ak part one smpai part 3 :)

 ni budak kelas bmd 3cc
 kawan baik ak si lutfi,belakang tu emi jamal.
 the champions part one..ahah
 lalalal :)
 no 2 :)
 ni jela kawan2 sekolah  ak dulu :)

 mamat hensem,yusry (katik)
hero malaya..huh.weeewwiitt syamil...


 kapten dbs..jyeaaahhh

 ali zafran :)
 adli,naim dan nadzri amin
 peace yow... 
 nadzri lgi..ngan luqman
 malu2 la pulakkk...
 aziem :)
 anis addin :)
 ni abg hero..haha..
 tudia...tudia..tudia...
 hazrul :)
k-oi..hebat...heyy!!

nilah semua kenangan ak masa part one sampai part 3 ni ha..pepe pon,semua kawan ak..yang tada gambar tu,jgn terasa..ak amek secara random saja weh.. :)saja bosan2..
anyway...

"MAJULAH DBS DALAM UITM"

0 comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved " aku punya blog